onsdag 11 mars 2009

Min underbara helg!

Fredag:
Gick jag på Bedtime Stories med pappa,,
Han var tveksam innan, men sen gillade han den :D

Lördag:
Frågade jag mamma om vi kunde köpa en balklänning
Det gjorde vi, och vi köpte även skor och stumpbyxor.

Söndag:
Var det dags för "Förr eller Senare" igen, det var skoj denna gången också :D
Det blev en förändring,, en tjej kunde inte komma så jag fick hennes solo, 30 min innan det började :P

Måndag:
Hämtade vi klänningen..
Kollade på gamla bilder, från när man var liten..

Tisdag:
Hade religions prov - fick sedan gå hem pga att jag blav svimmfärdig, som jag typ har vart sen i måndags..

Onsdag:
LEDIG FRÅN SKOLAN!
Skall även på mitt första styrelse möte med scouterna..

"It started raining gumballs"

1 kommentar:

Anonym sa...

Jävla lång helg du ;)