fredag 10 april 2009

Tur att man blir med frågad...

Ibland känns det som om det är en sport att såra mig :(
Känns som om dom jag trodde var mina vänner tävlar om att såra mig, trycka ner mig.. Jag kan säga att ni har lyckats!!

Det är tur att jag har Matilda. Även om hon och jag kan snacka shit om varandra, så blir vi alltid vänner efteråt.. Och det bästa är att hon har vart i samma situation som jag. Hon blir kallad samma saker som jag och vi har väldigt skoj tillsammans.
Så Matilda är typ den enda sanna vän jag har!

Jag känner att det skall bli gött att flytta, för det är väl ingen som kommer att sakna mig. Förutom min familj och mina vänner i Sävedalen.. Så det är tur att jag har sökt till linjen jag vill gå, så får jag se om jag kommer in.

Och jag får hålla tummarna för att jag får sommarjobb i Partille, för både IKEA och Liseberg har tackat nej. Somliga vet att jag har vunnit ett sommarjobb på Volvo, men dom sa ju att pga varsel så kan jag inte få det i år, så dom lovade mig det istället år 2010..

1 kommentar:

AstoryToTellyou sa...

Det är sant, vi är alltid vänner och kommer alltid att vara! :D Trots våra små duster ibland. ;) älskar dig vännen! <3