onsdag 22 juli 2009

DAG 3

Tjo hej..
Idag lärde jag mig göra lite u-svängar och jag fick till och med göra en fickparkering :P

Det som var roligt idag var att jag fick köra snabbt idag och min lärare tycker att jag verkligen har gjort fram steg, om man ser tillbaka till första dagen och första lektionen.

Imon har jag bara två lektioner,, kommer nog tycka att det blir lite tomt, för jag har nämligen haft tre stycken körlektioner (måndag, tisdag och onsdag). Men jag får lite tid att ängna mig åt teorin. Imon har jag inte heller så brottom hem för att Charlotte, Jonas och Qasper skall ta sig en liten tripp till Göteborg, för att gå på Liseberg med Per och hans familj. Sen antar jag att dom hälsar på mamma :P

Men men nu skall jag sova så jag orkar upp imon!
Pussgurka <3

P.S Tycker inte att ni skall vänja er vid att jag skriver så ofta :P D.S

Inga kommentarer: