onsdag 23 september 2009

Super Mario Bros.

Igår hade jag matteprov. Det gick väl bra, men jag var väll inte jätte pepp på det. Provet skulle inte ens betygsättas, men det är nog ganska bra, för hon skulle se om vi fattade när hon förklarade och det borde egentligen alla lärare göra, för det är inte alla som vågar räcka upp handen och be läraren att ta om det. För då kanske man blir dumförklarad, även om man inte blir det.

Nu är det bara 6 dagar kvar tills att jag kanske har ett körkort i plånboken, och då får man ännu mer vuxenpoäng :P


Jag skall även börja brodera på allvar, har jag fått för mig. Jag håller på med en nallebjörn som verkar aldrig bli klar, men den skall bli klar. Kommer antagligen börja på ett nytt broderi, som min syster hittade mönstret till. Så nu skall jag brodera Super Mario i olika skepnader. Så det skall bli roligt =D

Inga kommentarer: