onsdag 19 maj 2010

Årets första grillning..

Förlåt mig att jag inte har skrivit något vettigt på ett tag. Detta pga att jag har jobbat en hel del och varit för trött för att skriva något.

Idag strålade solen! Det var underbart. Myste lite i slottskogen och sen grillade jag och mamma. Har verkligen saknat att kunna grilla, det är ju så gott. Men det kanske är bra, för annars hade jag grillat varje dag och då kanske man hade tröttnat på..

Nu kollar jag på Anna Anka söker assistent :P det är finalen, så någon tycker säkert det är spännande. Har även beställt lite nya kläder från H&M, som jag hoppas kommer passa på mig, annars får man bara skicka tillbaka det :P
Väntar annars på att Grey´s Anatomy skall börja (och det går väl idag, eller.?!)


Ha det myspys alla och jag hoppas verkligen att ni har njutit i det underbara vädret!!

Inga kommentarer: