måndag 31 oktober 2011

Halloween..

I helgen hade man besök och det var väldigt trevligt. Vi testade onlinepizza.se och det var ju hur bra som helst..

Nu sitter man med hemtentan och det kommer inte fram något alls och det hjälper inte att man inte kan få ner .ppt från skolsidan,, för dom hade varit bra som ett litet stöd,, men näää....
Men jag har iallafall målat mina naglar,, för dom måste ju vara fina när man skriver annars sitter man och stör sig på dom..

En annan grej som jag testar var det som en lärare sa och som det stod att man skull skriva något helt annat om man har kört fast. Det har tagit mig ca 3 timmar att skriva detta,, så jag vet inte hur mycket detta tipser hjälpte!!!!

1 kommentar:

Anna sa...

Tack för du länkar till mig. Har varit lite dålig på att läsa men ska göra det nu kram på dig i massor.