lördag 27 februari 2010

Refugen

Igår var man ju på Refugen med Hanna och Sara, som också ville följa med.
Man kan ju säga att det hände en del och för den som vill veta är det bara att fråga Hanna. Hon berättar gärna ;p

Snart skall man åka till stan för att hämta Christine, som skall vara här tills imon. För att hon och mamma skall till Opran.
Idag var jag även och kollade på N97 som jag länge har kollat på. Fick även hjälp med att bygga ihop ett abonemang som skulle passa mina behov för den telefonen. Så nu är det bara att fundera på hur man skall få ihop pengar till den. Någon som känner för att sponsra en fattig??


Svart eller Vit?

2 kommentarer:

Hanna sa...

HAHA vad ska jag berätta..? :P
Åh, när de ändå sponsrar dig kan de gärna sponsra mig också. RIP min baby 595 :(

Anna sa...

Äntligen fick jag läsa om ditt liv. Mina favoriter ha försvunnit.
Kram på dig