lördag 20 mars 2010

Lördag

Hejsan,,
nu är det lördag och bara 2 dagar kvar tills måndag då jag skall få sitta i kassan på ICA Maxi Partille och gå på IFK Göteborgs första hemma match för säsongen :D
Så det är roligt att se fram emot. Jag kommer stå bakom en som kommer visa mig hur allt funkar och detta skall jag göra två pass. Det menas att jag kommer att få sköta kassan själv på onsdagen. Vad då inte pirrigt!! Det jag är mest stressad över är väl om jag ger fel växel :S
Det har jag minnen från min gamla orienteringsklubb då det var klubben som skötte tävlingen och jag stod i kaffetältet, men då kanske jag var 8år så det är ju lite skillnad nu när jag snart är 20år!!
Men om jag har tur så kanske jag är lite piggare när jag kommer hem. För det känns inte som man lyfter lika mycket som jag gjorde på specialen..

Är det någon som kanske är på att åka till Lerums Vattenpalats imon??
Hör av er i så fall. Har inte bestämt om det blir av än, för det är lix bara jag som jag vet om :P
Men om jag säger att det inte blir av så får ni inte bli ledsna,, är antagligen på väg till att bli förskyld, men håller tummarna för att inte bli det!!!!

Pussgurka<3

Inga kommentarer: