måndag 22 juni 2009

Lite fullbokad..

Denna veckan är lite fullbokad kan man säga :P

Det börjar med att våra fönster skulle målas om, och det började dom med idag (måndag) vid 8tiden. Det var tidigt, för jag hade knappt sovit en blund, för att jag har flyttat lite möbler. Så jag är inte van vid att dom står som dom gör.

Imorgon (tisdag) skall en del av familjen till Danmark. Vi skall ta båten som går ca 7.30 och är tillbaka i Sverige typ 12 på natten :P så det blir verkligen en heldag i Danmark..

På onsdag åker man iväg på konfaläger, som är på det underbara stället Åh! Och där ifrån kommer man hem tisdagen den 30/6.

Om det är någon som vill få en liten stund med mig, så kan jag säga att den 7/7 är då jag inte längre är så himla fullbokad..

Pussgurka till er alla<3

Inga kommentarer: