lördag 13 juni 2009

På tåget till GBG..

Idag blir det skrivande på resande fot :P
Sitter nämligen på tåget när till det härliga Götet<3
Har nämligen varit och hälsat på min syster i hennes nya hus, som var jätte fint och snart kommer jag bo där typ i 2 veckor och 3 dar eller något. För att jag skall ju gå min intensivkurs i Karlstad.


En annan nyhet är att jag vet att jag inte kommer komma in på linjen som jag har sökt, för att jag fick IG i matte c, som man behöver behörighet i. Men nu är jag inte säker längre på om jag verkligen vill bli det. Det jag är säker på är att jag vill jobba med händerna, för jag är en praktisk person och ett kontorsjobb är nog inget för mig..

Nu har jag även kommit på en till anledning varför mina bal och student bilder inte har kommit upp på bloggen. Den lyder såhär: Dom ligger på kamerna och jag orkar inte lägga in dom.. :P

Puss och hej, från en resande ängel <3

Inga kommentarer: