torsdag 4 juni 2009

Spänningen är olidlig..

Nu mina underbara blogg-läsare så behöver ni inte oroa er längre :) för imorgon kommer jag att skriva om balen och studenten, jeeiii..

Men nu skall jag berätta om mitt prov jag hade idag och jag är fortfarande nervös för det =S så nu är det bara att vänta på resultatet,*svälj* men jag blev lite chockad när jag kom dit, för jag trodde inte det var så många som skulle göra om några prov. man kan säga att att det var iallafall er än 10 pers där :P

En rolig nyhet är att jag skall på intensivkurs i juli och det kanske leder till ett körkort :) så nu matilda får du skynda dig, för nu kommer jag ikapp dig :P älskar dig ändå <3


Todeluu the Angel of love <3

2 kommentarer:

Anna sa...

Väntar med spänning på bilder.
kram på dig

AstoryToTellyou sa...

Asså, shit NEJ!! jag ska nog också ta en intensiv kurs så snart jag har tiden. typ i sommar men det lär ju vara fullt! ^^ Älskar dig!<3