torsdag 2 september 2010

Då var det avklarat...

Då har man vart på arbetsförmedlingen och gjort det jag skulle göra där. Det var tur att jag bad Spencer att ringa mig när han skulle gå vid 8 och att jag hann dit när dom öppnade innan resten av befolkningen vaknade.. För när jag var klar så var hela väntrummt fullt. Om jag inta hade varit där vid 10 så hade jag inte varit hemma vid 11, så det var skönt.

När jag kom var jag också duktig och gjord en Att Göra-lista, och nu har jag kommit till den punkten där jag behöver mamma, så nu blir det lite husligt arbete tills hon kommer hem. Plocka och dona..

Det är lite tråkigt att sensommaren har börjat, det är fint men jag saknar värmen. För även om solen lyser och värmer upp mitt rum till 24 grader, så är det bara 14 grader ute..

Dagens problem är om jag skall ta med min dator i helgen, då jag har ett fullspäckat schema.. Någon som har ågon tanke.?

Inga kommentarer: