tisdag 7 september 2010

Not my day...

Fick tyvärr inte förlängning på ICA, men dom vill ha mig till jul.. Kanske är något, eller??

Nu har man börjat kollat på kurser man kan tänkas läsa,, men grejen är att jag inte känner för att läsa kyrkans grundkurs.. Nån som vet om man kan läsa den på distant?? För jag hittade Föramlingspedagogprogramet på distans och det gillar vi. Efter jag har fått för mig att jag vill gå där jag inte känner någon.. Vill lix lära känna nya människor,, så man inte helt fastnar i gamla vanor som är så lätt att göra..

Sen skall jag börja kolla på resor till London, England. Har insett att man behöver komma ifrån ibland, även om det bara är en helg. Någon som har tips på bostad som ligger centralt och någorlunda okej i pris ???

2 kommentarer:

Christine sa...

Du vet väl att distans innebär att man läser hemma? :)

Cea sa...

Ja det vet jag,, är inte helt borta.. Kursen finnd liksom i Stockholm och känner inte för att flytta så långt..