måndag 13 september 2010

Tyckte det var lite dyrt ...

Då har man vart lite duktig och anmält mig till Högskoleprovet. Tyckte att 350 kronor var lite för dyrt för lilla mig, så nu är det bara att börja läsa alla ordlexikon som finns så att man inte känner att man kunde lika gärna kasta pengarna i havet eller på en snygg tröja. Så nu är det bara att skriva in att den 23 oktober så skriver Cecilia högskoleprovet, för jag kommer verkligen behöva allas tankar och all tur den dagen, för jag kommer antagligen att göra något i byxan av all nervösitet som man kommer känna.
Om det är någon mer som vill anmäla sig så är sista dagen den 15 september och man kan göra det på www.hogskoleprovet.nu (har jag för mig sidan hette).

Tycker att dom är lite elaka att man får veta var man skall skriva det en vecka innan, tycker att dom skulle kunna skicka ut infon den 16 september istället. Så kan man vänja sig lite...

Något som kanske kan pigga upp mic lite är att jag har hittat en utbildning som jag kan tänkas läsa, så nu väntar jag bara på att få den information för en utbildning som finns på Högskolan i Väst, Trollhättan.
Sen skall jag försöka gå på framtidamässan och ta information. Vill gärna veta vad högskolan i Halmstad har att erbjuda också...

Men men nu är det Dirty Dancing som gäller, så ha det fint! <3

Inga kommentarer: