måndag 10 november 2008

Dax att skriva ett inlägg..

Det var länge sen man hörde av mig hör. Det är bra därför att skolan tar sin del av tiden, och jag vill skriva något roligt iblan och inte bara när jag är nere och arg. Även om jag är lite deprimerad just nu, så finns det hopp. Man kan säga att hoppet är som en ljusstrima som tränger sig fram bland molnen.
Dom flesta kan nog gissa varför jag är deprimerad,, så det är inget som man behöver oroa sig om. Så alla vet!

Men men jag var på HAKET i lördags. Det var skoj, första gången jag och Matilda var ute tillsammans och första gången man var på Haket.
När jag kom dit tänkte jag:
Har jag betalat 100kr för det här.?!
För Haket var inte så stort, men när klockan blet 23:00,, så öppnade dom undervåningen och då gjorde det inget längre. För dom hade ett trevligt dansgolv :D
Så om man sammanfattar hela kvällen,, så var den super, även om alkoholen tog över lite ibland.

Och idag har det inte vart roligt.
Det börjar med att väckarklockan ringer, sen ställer jag mobilen. Så jag får sova lite mer :P. När den ringer, så tycker jag på "snooze"-knappen för att få sova ännu mer. Sedan hade jag för mig att jag tryckte på knappen igen, när den ringde andra gången, men det gjorde den inte. Så när jga vaknar till, får jag stressa för att hinna med allt. Jag fick lix springa till bussen, som tur var jag hann med.

Men när jag kommer till skolan och går in på våran geografilektion, så säger våran lärare att han skall till akuten, så det blir ingen lektion. Så då blev man inte så glad, efter en morgon av stress. Och pga att vi inte hade någon lektion fick jag vänta från 10:00 - 13:00 bara för att vi skulle se på en film i aulan, som hette "Don´t drink and Drive". Den var lite läskig, och jag kan erkänna att några tårar rann på kinderna.
Efter filmen skulle vi ha en diskution om ämnet och självklart hade dom både "Heta stolen" och "4-hörn" med..
Mina favorit lekar.........................................................NOT!

Men men, efter skolan åkte jag och min syster hem till vår fader, för att fira Fars Dag och han blev glad för presenterna (en skjorta och planksteks plankor).

Och nu får jag vänta på att tankarna om att lägga sig att sova skall komma,, men inte än.. :P

Puss å Hej, Leverpastej.. <3

Inga kommentarer: