tisdag 11 november 2008

Vem kom på ordet "Bajs".?!

Seg dag idag..!
Eftersom man börjar 13:10 så blir det segt,, för man tänker att man kan fortsätta ligga kvar i sängen :P och så vet man att man har religion och matte i skolan,, super!
Men det är ju alltid roligt att träffa sina vänner,, och snacka och skoja med dom <3
Sen fick jag skynda mig hem, för att jag skulle hjälpa till på scouterna,, och det hade jag inte lust med, men jag blev lix hämtad av Vicky. Så då var det helt ok att gå :P

Å nu sitter man hemma och man borde plugg,, men huvudvärken plågar mig så jag får vänta lite,, men de kommer bli av :P

Dagen händelse:
Till lunch tänkte jag att jag kunde äta stegt ägg. Så jga tar fram ett ägg och en stekpanna. Häller smör i stekpannan. Sedan knäcker jag ägget, som börjar droppa konstigt. Jag öppnar det helt, och en fors av grön-svart ägg massa forsar ur skalet.. Så jävla äckligt var de, så jag nästan var på väg att spy..........!

Positivt med dagen:
Hittade äntligen ett par skor, som skall inhandlas imon :D

Negativt med dagen:
Att det regnar å jag får huvudvärk, och att man vet att det är Nationella prov i svenska imon.. Super!

Inga kommentarer: