söndag 16 november 2008

Om man skall vara fin, får man lida pin..

I fredags var jag på svenska mässan för att se om det kanske fanns ett jobb som intresserade mig, och jag hittade ett eller två. Antingen pluggar jag i Halmstad till ingenjör eller i Jönköping. Men det jag kom fram till var att jag inte skulle bli något inom brandyrket. För jag klättrade upp för en stege som kanske var typ 10 meter och typ efter 6 meter så började stegen att svaja :P,, men frågan var om jag var den första som klättrade i högklackat.. När man kom ner, så kan man säga att man skakade. Vissa skakade mer än andra.. Men jag gjorde de och det var dagens höjdpunkt (fattar ni "höjd", hö hö)..
Somliga vet att jag försöker lära mig gå i klackskor och i fredags var det ett helvete verkligen. Jag hade så ONT!! Så jag inte kunde hålla tillbaka smärtan och blev grinig.. Jag blir inte ofta de, men ibland kan jag inte hålla emot.. men men..

Men en sak var bra,, jag hittade en present till Matilda som fyllde den 12oktober :D
Snabb eller hur..?!

Nu bidde man dep för satt man kom på att man har nationella prov imon i svenska,, Jeeiii!


Två skämt att lätta upp dagen med:
Brunetten & Blondinen
Vad gjorde Brunetten efter att ha missat Buss 44?
Hon tog buss 22 två gånger.

Vad gjorde Blondinen efter att ha missat Buss44?
Hon tog bus 4 två gånger.

Inga kommentarer: