torsdag 13 november 2008

Så kan de gå...

Hejsan hoppsan alla barn..

Igår handlade jag mina nya underbara skor :D

Och idag använde jag dom, och nu har jag ont i fötterna, eftersom det är första gången jag hade högklackat på mig.. Men det gick bra, jag själv tyckte att jag var väldigt duktig på att gå med dom :)






Sedan när jag kom hem, så var jag helt sleten.
När jag skulle laga mat så satte jag på fel platta och när jag skulle flytta kastrullen hade handtaget värmts upp och det tänkte inte jag på, så jag tog i handtaget och brände mig. Det var inte lite heller, för jag fick så ont att jag inte kunde gå till kyrkan idag, som jag hade velat :(





Menmen här kommer ett roligt skämt som skall lätta upp stämningen:

Blondin VS brunett
Villka är det egentligen som är dumma?
Blondiner som drar dåliga skämt, eller brunetter som tror att smartheten sitter i hårfärgen!!!

Inga kommentarer: