måndag 5 januari 2009

Gott Nytt År på er!



2009



Så då var det ett nytt år igen, med nya tag..

Saker att se framemot med 2009:

  • Studentbalen; 22 maj.
  • Studenten; 29 maj.
  • Sommar jobb..
  • Min 19års dag; 4 juli.

Mer saker på listan kommer antagligen att komma upp, men detta är vad jag kommer på just nu!

Något jag borde förbättra mig på detta året, är nog att skriva mer i bloggen. Det kommer nog gå upp och ner med det där,, för jag har märkt att man har mer att skriva om på sommaren än på vintern. Och när man skaffade bloggen, så hade man mer ork, bara för att det var nytt och spännande.. Men men bloggen följer nog mitt humör för det mesta. Men man kan inte se om man jag skriver mer eller mindre om jag är nere eller på topp, min ORK kommer också in i bilden, eftersom jag är lite lat av mig :P


ABBA - Happy New Year!
http://se.youtube.com/watch?v=VCVOPU7FLBc

1 kommentar:

Anna sa...

Gott Nytt År på dig också!Kom på en sak som du kanske ser fram mot. Konf läger på Åh datumet har jag ej i huvudet.
Kram på dig Anna