söndag 25 januari 2009

Söndag.


Idag vaknade jag 10, men när jag riktigt vaknade till så var klockan 12 :P
Min andra hälft sov över, efter våran fullpackade kväll :P

Filmer vi såg:

  • The Nightmare Before Christmas (med svensk text)
  • Cars (med svensk text)

  • Beauty And The Beast (med svenskt tal, bara för att det var så man såg den när man var liten)

Shit vad jag väntar på att Linnéa skall fylla 18!! För 8 dagar innan fyller jag 20, men det är inte anledningen. Anledningen är det att då kan jag dra ut henne på krogen =D VAD JAG LÄNGTAR!! Jag hade bättre anledningar en gång och alla har jag berattat för Linnéa men nu kommer inta jag ihåg dom :O ;P Så kan det gå, när inte haspen är på!

Vad skulle jag ha gjort om Linnéa inte hade överlevt bilkrocken,, men som tur behöver jag inte oroa mig över det, FÖR HON LEVER OCH ÄR BARA MIN I HELA VÄRLDEN!



LINNÉA <3

1 kommentar:

Findus sa...

SÅ SJUKT SÖT ÄR DU! :D<3
jag ska tillbringa ett helt inlägg till dig snart ^^<3
Nää <3 du är så sötsåå .. :O
men i alla fall, ja du är min andra hälft och när jag fyllt arton dåå blir det rajtantajtan på Haket, eller va det nu hette xD<3