lördag 24 januari 2009

Uppdatering!


IDAG!!
Skall jag vara med Linnéa =D
Vi skall laga sushi och äta en massa godis, chips och dip.. MUMS!
Man kan räkna detta som en av veckans höjdpunkter..

Veckans tankar:
Är jag kär? Det är faktist en svår fråga, sa att alla, som läser detta, vet..
För ibland känner jag mig som att mitt hjärta har blivit en isbit,
och ibland har jag en massa fjärilar i magen..
Jag antar att alla också känner så ibland,, men det känns som att man är den enda i världen, som känner så här..
PS, Ny dikt!
En semester hälsning.
Solen lyser och vinden den viner.
Vattnet är varmt och saltet svider.
Fåglarna kvittrar,
och sanden den glittrar.
Vi har gjort många roliga saker,
och gått på många knasiga gater.
Men nu är det dax att sluta,
för jag måste kuta.
Tack och Hej, Lever pastej!
// Din vän.

2 kommentarer:

Anna sa...

Vem har inte känt som du när man var i den åldern .........eller jag kan göra det fortfarande i bland. Sköt om dig Kram

Findus sa...

Ohhhh. så söt är du vava ;*
FIN BILD PÅ OSS, du måste skicka alla bilder du har på OSS, så ska jag göra en rolig grej :D
Meen jaa, höjdpunkten var lördagskvällen, you made my helg :'D<3