lördag 10 januari 2009

Hela veckan lång..

SACHA<3

Denna veckan har vart helt okej. Har spenderat en stor del av den med Linnéa och vi har gjort saker som, sett två biofilmer på en dag (Madagaskar 2 och Yes Man). Annars har vi typ bara vart lite nördiga, typ spelat The Sims 2 och olika hästspel :P

På torsdagen började skolan igen.. Det var väl helt okej, det är ju alltid roligt att träffa folket igen :)

Fredagen kanske inte började så bra, eftersom jag fick vet vad jag fick på mitt G-matteprov,, mina aningar stämde om de och jag fick IG :P ,, men men det är bara att ta nya tag denna terminen :P
På håltimman satsade jag, Jennifer och Johanna att gå på Allum, men när vi kom till idrotten så kom aldrig PH, och då blev man inte super glad, när man visste att man kunde ha åkt hem vi halv 10 :P

Och så kom dagens dag, den dagen vi fick åka till Västra Djursjukhuset för att lämna Sacha. Han skall inte avlivas (som tur är),, han skall bara undersökas och se vad felet är. För han har vart lite hängig dom senaste 2 månaderna.. Inatt lämnade han en hej då-present, han kissade i min säng, medans jag sov :P
Men nu hoppas jag bara på det bästa,, för han skall bli bra!! Det vet jag!!

1 kommentar:

Findus sa...

såå himla mysigt har vi det ;D
och jaa vi kommer alltid vara nörds 8D