måndag 18 januari 2010

Förlåt..

Hej alla,, hann inte skriva igår, för jag var ungefär upptagen hela dagen.
Igår gick jag upp 07:00, för att jag skulle vara i kyrkan klockan 08:30 för att öva inför gudstjänsten.
Efter det åkte jag och Matilda pulka. Hur skoj som helst, men idag har man lite ont i rumpan :P
Sedan gick vi in och spelade sims och några mysko spel på www.spelo.se.
18:30 var jag tvungen att gå och för jag skulle på ett scoutmöte. Det är ju dax för en ny termin, så vi behövde ju planera den och man får hoppas att det blir roligare i år. För nu har vi bytt dag, för att kunna få hjälp av lite mer ledare, för scoutmötena förra terminen var ingen dans på rosor.

Idag skall jag plocka i ordning saker, men det blir nog ingen damsugning och dammning idag,, för jag är inte i topp form :(

Inga kommentarer: