söndag 31 januari 2010

HATAR FYLLESAMTAL

God morgon alla ny vakna!!

Kan någon besvara denna frågan: Varför ringer folk mig när dom är fulla??
Som tur är har det lugnat ner sig, men vissa helger ringde hur många som helst. Tillochmed folk som jag inte kände och som hade ringt fel. Lär sig inte folk att jag gillar att sova, och att jag är väldigt duktig på att klicka folk i sömnen.

Det folk brukar säga är Hur mycket dom saknar och älskar mig? Dom brukar fråga om jag vill ha kuk osv. Sådant man vill höra mellan 2-4 på natten ...
Jag vill helst att man ringer om man har problem, exempel hamnat i slagsmål eller blöder som tusan.. Så snälla alla i denna värld, det är bättre att ni ringer folk när ni verkligen behöver problem. Inte bara för att säga hur kåta ni är osv...
Men men det är väl en del av världen man skall uppleva.

Idag skall jag försöka ha en slapp dag. Promenaderna med Qasper slipper jag inte undan, men det är bara skönt. Det är inte så jobbigt att gå ut med han, och det är ju skönt att få komma ut en stund.

Nu skall jag ta en liten mysig dusch,, Bye bye!


Inga kommentarer: