tisdag 12 januari 2010

God morgon världen!

Åh vad jag gillar det nya utseendet av min blogg =D
Man får lix mer lust att göra något när det är fint och man är nöjd med det..

Igår var jag på Af för att gå på ett möte, och då gjorde vi övningar så att vi tränade på arbetsintervju och telefonsamtalet man måste ringa ibland, för att få ett möte bokat där man vill jobba.

Sedan kom jag på att jag längtar till sommaren. Då kan man grilla och så slipper man alla tjocka, tunga kläder :)
En grillad köttbit som man har grillat själv måste vara det bästa som finns. Åh jag känner smaken av det nu,, en saftig grillad köttbit.. Mums!
Men men man får nog vänta ett tag till innan det blir sommar..

Jag kan berätta att det inte är någon rolig tid på året att köra bil.. Dom skottar ju så dåligt, så ibland när man svänger, så kanar man lite och det är inte roligt alls!

Varför känns det som att jag skriver lite osammanhängande :P men jag har ju precis börjat skriva igen, så ni får ta och vänja er ...

Till sist skall jag ta och vara lite snäll och ge er ett bra boktips:
White Line Fever - Lemmy Kilmister.
Fick den i julklapp av min systers pojkvän. Man kan säga att det är väldigt vågat att köpa en bok till mig i julklapp, men den är riktigt bra!
SÅ LÄS DEN!!

Inga kommentarer: