måndag 11 januari 2010

Sammanfattning av 2009

Tjo alla nu var det ett nytt år och jag lovar att jag skall försöka uppdatera bloggen lite mer i år..


Så nu tänkte jag att man skulle börja mitt löfte med att sammanfatta året 2009.

  1. Tog studenten - Det var väldigt trevligt, men nu är man ju arbetslös.
  2. Men jag har lite tur eftersom jag är med i af:s program "Jobbgaranti för ungdomar". Så man får lite stöd av staten..
  3. Tog körkort - efter att ha kuggat 2 gånger på uppkörningen. Så tredje gången gillt är ett bra uttryck :P
Det var lite av det jag kommer på just nu. Jag har även kommit på att jobba som bloggare skulle jag inte klarar av, även om det kanske passar mig. För vem vill veta att man köpte en kopp kaffe med en vän som ingen känner.



Så här ser mitt nya påhitt ut!

Det jag vill bli i framtiden är:

  1. Florist - Skall försöka hitta en utbildning som inte kostar multum.
  2. Flygvärdinna - Svårt att hitta någon utbildning, men jag försöker hitta nummer till olika flygbolag som jag kan ringa och se om jag kanske kan få en utbildning genom företaget.
  3. Får se vad som hamnar på tredjeplatsen på listan...
Om någon vill veta vad jag tänker på nu för tiden så är det USA - New York, som snurrar i mitt huvud. Skall åka dit runt 3-10 juli 2011. Så jag skall fira min 21årsdag där och efter som jag fyller den 4 juli, så kan jag ju lossas att hela USA firar mig :P



Peace, Love and Joy!

Njut av 2010 =D



1 kommentar:

Hanna sa...

Åh vad fin den blev! Grymt gjort, inte konstigt att du är stolt. Nu ska vi bli bloggdrottningar du och jag, även om du inte tror att du klarar av det ;) Pussssen