torsdag 16 oktober 2008

Bergådalbana!


Hejsan hoppsan, idag beställdes de studentmössor :P
det ver riktigt svårt vad man skulle välja,, fanns så mycket.. Men tillslut lyckades man som tur var, så nu väntar man bara på mailet, för att kolla upp om allt har blivit rätt!

Snart är det dax att ta studenten, det är lite läskigt faktist. För att man inta skall var kvar i det gamla ekorreljulet, utan över gå till ett annat! VAD SKALL MAN LIX GÖRA MED DIN FRAMTID.?!
Dom flesta i min ålder vet inte de, man borde typ börja tänka på de i 8:an vilken skola man skall välja inte i 9:an, men men nu är det sista året på gymnasiet och det är skönt.. Och jag tror att jag har några planer för framtiden =D
Så den kanske inte har helt runnit ut i sand.. :P

En annan sak jag kom på är att O´boj är så gott.!
Bara så alla vet :P

Och nu skall jag vara snäll mot min lilla mamma <3 också,,
jag skall fixa dom ABBA låtarna hon vill ha och bränna ut dom på en skiva :P
Det tycker jag är snällt faktistfust..! Eller..?!


3timmar senare, efter att börjat skriva detta inlägget..
Nu har jag tränat på Friskis oh Svettis.
Det var de tråkigaste pass jag vart med om.. Det var typ som ett bas pass för gamlinga!!
Super skoj lix :(


Men nu har jag tränat och då har jag något at skriva i logg boken :P


Ha en trevlig kväll i höst mörkret!
Detta inlägg tog ca 4h att skriva :P

1 kommentar:

Malin sa...

jättefin bild!! söto.