lördag 11 oktober 2008

Najs Bajs..!

Va på Flygarns igår,, riktigt skoj va de.. Så TACK alla som var där och förgyllde min kväll <3

Men det roligaste va när en av killarna tyckte att jag liknar Nicole Kidman :)
jag har hört de innan, men jag vet inte var alla får de ifrån :P
Det kanske är enklare för andra att se sådant, än jag själv :P
Men men jag kanske liknar henne i vissa vinklar,,



Don't kiss a boy who eyes are green,
he kiss you once, but find another queen.
Don't kiss a boy who eyes are brown,
he kiss you once, but leaves the town.
Don't kiss a boy who eyes are black,
he kiss you once, but never come back.
Just kiss a boy who eyes are blue,
he kiss you much, and will always love you.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag säger ju att vi blondiner med blåa ögon är lite bättre än alla andra:P