måndag 20 oktober 2008

Upp å Ner, Ner å Upp Grisen Gal i Granenstopp..!


Min dag börjar med en seg uppstigning, in i duschen och sedan springa till bussen (som var tidig, men jag hann med den :D).


Sedan hade vi en seg geografilektion som gick mest ut på att alla satt och diskuterade vilken musik dom skulle ha på sitt studentflak.


Efter det hade vi bamba (=skolmatsbespisning, om det är någon som inte fattar :P) och då fick vi kyckling med äcklig currysås och ris, till de drack jag god mjölk och en knäckemacka som jag smörade på fel sida (OMG).


Sen hade vi som vanligt en tråkig svenska som vi bara pratade om nationella, men jag fattar inte nåt av vad han säger, så jag får väl fråga nån da :P


Avslutningen av skoldagen, var helt okej. För vi hade ju historia med Micheal, det var en trevlig timme, även om vi fick ett tråkigt grupparbete..

Men höjdpunk idag var när dom ringde från Volvo och sa att jag hade fått sommarjobb ^^, min sommar är räddad :P

Så nu lever jag lite på de, och snart måste jag göra skolskit,, men det tar vi senare :P


Efter 23:00 blir de GOD NATT.!

Inga kommentarer: