onsdag 8 oktober 2008

Kör på mig!!


I morse vaknade jag verkligen på fel sida,, men som vanligt försöker jag göra det bästa och inte visa hur jag egentligen mår..



Det är verkligen inte bra att träna, när man är sjuk.. Man mår verkligen piss dagen efter.


Men Ki-Boxningen var skoj igår, och jag kommer ju göra om de nån dag, när jag är frisk :P



När jag älskar mig själv har jag inte långt till att älska andra



Är de bra att stänga in sig i ett skal?

Nepp det är de verkligen, men ibland gör man de, då är det tur att man har vänner som hittar skalets tunnaste ställe.. <3


Mina ögon kan tindra
Mina läppar kan le
Men sorgen i hjärtat
Kan ingen se

1 kommentar:

Anonym sa...

naww, jag gillar det där med vänner och det tunnaste stället! jag vet att stänger in dig men jag gör försöker göra det bästa av det hela och tänka på hur du egentligen mår! hmm, vadå osamanhängande mening! aja, man är ju rätt bra på att läsa människor, men förlåt om jag är jobbig ibland, det är då jag försöker att göra livet ljusare för dig! <33