söndag 19 oktober 2008

Living in a Dream.!


Snart måste jag verkligen klippa mina naglar!! Men jag kommer ju aldrig till skott. Visst ibland är om fina, och ibland är verkligen inte fin. Det beror på hur nära och noga man kollar :P

Skulle vilja gå till nån som kan fixa mina naglar, stärka dom osv, så som jag gjorde i Kroatien. Det var trevligt i Kroatien.. Skulle gärna åka ditt igen, det skulle jag :D Men det får väl bli när man har jobbat och fått pengar :P

Eller så bestämmer jag mig för att åka någon annan stans i världen,, kanske dit där jag inte har varit innan.

Jag gillar verkligen solen och värmen, men jag skulle inte kunna bo i solen när det är jul, för då vill jag ha snö, annars blir det ingen riktig jul :P



Galenskaparna & After Shave - Pyssel & Papp
Galenskaparna & After Shave - Julsång

Inga kommentarer: