söndag 12 oktober 2008

Dikter av mig..


"Längtan!!"
Jag sitter på perrongen,
och väntar på dig.
Jag vill att du kommer,
för att jag vill att du ska vara med mig.
Jag tänker på sommarn vi haft,
och när vi lekte tafatt,men nu så sitter jag här,
och väntar på dig,
och hoppas att du snart kommer tillbaka till mig...



"Ett ynka telefon-samtal"
Jag har gråtit dag och natt.

Du fattar inte hur jag haft.
Det enda jag tänker, är på dig.
Om du ändå kunnde se på mig.
Jag kommer nog aldrig komma över dig,
men det har du väl redan gjort med mig..
Men hur ska jag få dig att förstår,
att det borde bli vi två..
Men nu så sitter jag med telefon i hand,
och tänker bara på en sak..
Och det är att säga till dig,
hur mycket jag älskar dig..



"Du å ja"
Jag älskar dig,
men älskar du mig?
Jag vill så gärna att det skall bli vi två,
om du bara kan förstå.
Jag gör allt för dig,
om du bara kunde titta på mig.
Men jag hoppas du förstår,
att det borde bli vi två.
Men en dag,
så vet jag,
att det kommer bli vi till slut,
och vi går kyrkan ut.


Hoppas det kommer mer nån dag..!

Inga kommentarer: